ДисБаланс

Отже, ДисБаланс! Досить загадкова група із Івано-Франківська, про яку в неті дуже мало інформації.  Про них відомо не так вже й багато, але багато людей цікавляться їхньою творчістю, тож викладаю тут те, що маю в своєму розпорядженні. Достеменно відомо, що група вже не існує. За деякими джерелами відомо, що вокалістка їхня називається Маргарита Бойко, студентка (мабуть, вже колишня) франківського універу нафти і газу,  гітарист SANDY, та й усе, мабуть, про склад, що відомо мені. Їхню творчість називають по-різному, для когось це нічим не примітний ню-метал, для когось хороший хард-кор, а ще для когось нова Українська альтернативна музика. Я не особливо розуміюся на музичних стилях, особливо, коли вони у сучасній музиці заввиграшки змішуються і співіснують у, іноді найнеймовірніших варіаціях, але ця музика мене реально пре. Вже досить довгий час вона є моєю улюбленою, і не скоро здасть свої позиції. Думаю, мене підтримають тисячі справжніх меломанів. Вона, принаймні в Україні, являє собою доволі унікальне явище. Сильний жіночий вокал, потужні гітарні рифи і всяке таке інше. Тю, та ж багато такого, - скажете ви. Може й так, але ДисБаланс в чомусь дуже особливий, і щоб преконатися в цьому, треба їх слухати. Зустрічайте, ДисБаланс!  

треклист:

  1. Генерація.
  2. На хвилі.
  3. На хвилі (інший варіант).
  4. Почекай.
  5. Ти спаси...
  6. Тільки вона.
  7. Я буду йти.
  8. Це ж я.
  9. Я тебе ненавиджу.
  10. Крокодили.
  11. Ти біля мене.
слухати "На хвилі":


Ти біля мене: